Ieva Stūre, Marta Krivade: Mūsdienu komunikācija un attiecības ar sabiedrību

Attiecības ir rūpīgs un nepārtraukts darbs, kas ir gudro un pacietīgo priekšrocība, nevis bagāto privilēģija. Reklāma ir māksla sevi uzslavēt tam atvēlētā vietā. Sabiedriskās attiecības ir māksla likt citiem Tevi uzslavēt vietā, kur Tu to vēlies. Reizēm tā ir arī māksla pareizi klusēt.
 
Kursa astoņās lekcijās pastāstīsim, kā 2015. gadā veidot attiecības ar sabiedrību, medijiem un saviem darbiniekiem. Kā strādā mediju vide, lai, cienot žurnālistu darbu, izmantotu to savas reputācijas veidošanai un biznesa mērķu sasniegšanai? Kā pareizi rakstīt, lai Tevi ievērotu? Kā pareizi runāt, lai Tevi sadzirdētu? Risku un krīžu vadība, kā arī prasme izvēlēties īstos palīgus – māksliniekus, tekstu rakstītājus, ideju ražotājus – tas viss palīdzēs veidot attiecības, kuras veido jebkura ilgtspējīga biznesa vai organizācijas drošo pamatu.
 
Šis kurss ir izstrādāts tā, lai būtu noderīgs gan uzņēmumu un organizāciju, tostarp valsts iestāžu komunikācijas praktiķiem – kā iesācējiem, tā jau pieredzējušiem komunikācijas profesionāļiem. Mēs palīdzēsim uz komunikācijas būtību paraudzīties no cilvēcīga un mūsdienīga skatu punkta, kā arī iepazīstināsim ar jaunākajām komunikācijas tendencēm un instrumentiem.
  
 
Dalībnieku atsauksmes pēc lekciju kursa noklausīšanās
 
Kopējais novērtējums: 4.6 no 5.
 
"Lekcijas bija sagatavotas augstā līmenī. Ļoti patika tas, ka tika doti praktiski piemēri."
"Visvairāk patika pasniedzēju personiskais vēstījuma stils un maniere "ne no grāmatas". Tas arī bija visnoderīgāk - dažādu piemēru analīze, manis kā speciālista redzējums, viedoklis no kursa vadītāju puses."
"Ļoti daudz tiešu ieteikumu un savstarpējo attiecību izklāstu - kas domā tieši tā un kāpēc (mediju darbs, utt.)"
"Praktisks piegājiens relīžu rakstīšanā, komunikācijas stratēģijas izstrāde."
  
 
Vienas lekcijas garums: aptuveni 1-1.5 h + laiks jautājumiem un atbildēm.
 
Klausītāji, auditorija: visi, kuri ikdienā saskaras ar nepieciešamību pārstāvēt sevi vai savu organizācijas publiskajā telpā – PR un mārketinga speciālisti, pašnodarbinātie, mazo uzņēmumu vadītāji un citi.
 
Ieguvumi: neskaitāmi praktiski padomi, lai komunikāciju veidotu precīzāku, apzinātāku, iedarbībāku un cilvēcīgāku, kā arī rīki, lai identificētu un nepieļautu biežākās kļūdas.
 
Pilna lekciju kursa (8 lekcijas) cena, apmeklējot to klātienē: 80 EUR
 
 
Iespēja iegādāties arī lekciju video
 
Jūsu uzmanībai pieejama šī kursa lekciju video pakete kopā ar lekciju prezentācijām lejuplādei. Vienas lekcijas video garums: 40 min. līdz 1h 30m.
Lekciju video bez ierobežojuma izmantojami darbinieku apmācībai uzņēmuma iekšienē.
Kursa video lekciju paketes cena: 400 EUR.
Lai pieteiktos iespējai iegādāties lekciju kursa video, lūdzam sekot šeit.

 

 
 
Par lektorēm
 
Ieva Stūre un Marta Krivade ir stratēģiskās komunikācijas konsultantes vienā no Latvijas vadošajām sabiedrisko attiecību aģentūrām "Komunikācijas aģentūra / Edelman Affiliate". Sabiedrisko attiecību aģentūra šobrīd sadarbojas ar vadošajiem Latvijas uzņēmumiem (finanšu, mazumtirdzniecības, telekomunikācijas, ražošanas, pārtikas rūpniecības, modes, dzīvesstila u.c. jomās). Starp pēdējo gadu vērienīgākajām kampaņām minama sabiedrības informēšana par eiro ieviešanu Latvijā. Aģentūra ir ikgadēja starptautiska un Baltijas mēroga sabiedrisko attiecību konkursu par labākajām kampaņām uzvarētāja.
 
Ieva Stūre ir Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācijas prezidente un sabiedrisko attiecību speciāliste ar vairāk nekā 10 gadu pieredzi. Latvijas lielāko finanšu, mazumtirdzniecības uzņēmumu un plaša mēroga sabiedrības informēšanas kampaņu vadītāja ar pieredzi privātajā un valsts sektorā, kā arī aģentūru darbā. Vidzemes augstskolā izveidojusi un vairāk nekā septiņu gadu garumā pasniegusi kursus komunikācijas un sabiedrisko attiecību jomā.
 
Marta Krivade ir komunikācijas speciāliste ar turpat desmit gadu pieredzi privātajā un valsts sektorā. Strādājusi ar vairākiem sabiedriskas nozīmes būvniecības projektiem, izpētījusi politikas komunikāciju, interesējas par valsts un cilvēka attiecībām, šobrīd strādā ar telekomunikācijas un e-vides attīstības projektiem. Ieguvusi vērtīgu publicistikas pieredzi Latvijas interneta un dzīvesstila žurnālos.

Lekciju saraksts

1. lekcija. Kāpēc vajadzīga komunikācija?

8. oktobrī, plkst. 18.30 Birojnīcā, Berga bazārā
Pirmajā ievadlekcijā pastāstīsim, kā mainījusies mediju telpa un sabiedrības vajadzības pēdējo divdesmit gadu laikā un iepazīstināsim ar veselīgas mūsdienu komunikācijas un attiecību ar sabiedrību pamatprincipiem, ko iespējams atcerēties bez pierakstiem.

2. lekcija. Kā veidot vēstījumu, stāstu un kā no tā atvasināt ziņas, kas interesē cilvēkus?

15. oktobrī, plkst. 18.30 Birojnīcā, Berga bazārā
Stāstnieka profesija nenoveco, tā bijusi kritiski svarīga visos laikos. Mūsdienās jāuzmanās īpaši – bez stāsta var palikt nepamanīts, pārprasts un, ja nepaveiksies – var nākties atjēgties plikam (un nabagam).

3. lekcija. Kā veidot savu komunikācijas stratēģiju, kas nestāv atvilknē, bet dzīvo sabiedriskās domas telpā?

22. oktobrī, plkst. 18.30 Birojnīcā, Berga bazārā
Bieži cilvēki “dara kaut ko”, piemēram, taisa mājas lapas, piereģistrējas twitterī, raksta preses relīzes un sūta klientiem kartītes Ziemassvētkos, jo liekas, ka “kaut kas ir jādara”. Pēc tam nav īsti skaidrs – vai kaut kas ir darīts un vai tas bija tā vērts. Bet darījāt taču no sirds!

Komunikācijas stratēģija palīdz saprast, kas tieši ir jādara, kā ir jādara, kad ir jādara un kas nav jādara. Citiem vārdiem – palīdz saglabāt fokusu.

4. lekcija. Kā strādāt ar medijiem?

29. oktobrī, plkst. 18.30 Birojnīcā, Berga bazārā
Ļoti svarīga un slepena lekcija. Kā plānot mediju attiecības? Kā rakstīt un noformēt relīzes? Kā un kam tās sūtīt? Kad rīkot mediju konferences? Dažādas mediju konferenču formas un kas tagad modē? Kā realizēt individuālas mediju attiecības? Ko darīt, ja mediji publicē neprecīzu informāciju? Kā neapnikt un nekaitināt medijus?

5. lekcija. Krīzes komunikācija. Nelaime nenāk brēkdama, bet…

4. novembrī, plkst. 18.30 Birojnīcā, Berga bazārā
99% krīžu iespējams paredzēt, bet atlikušajam 1% iespējams sagatavoties. Krīze ir stihija, ko iespējams savaldīt ar dzelžainu plānu un vēsu prātu. Mēs pastāstīsim, kā veidot plānu, bet vēsu prātu sagādājiet jūs.

6. lekcija. Kā atrast labākos partnerus?

12. novembrī, plkst. 18.30 Birojnīcā, Berga bazārā
Ļoti praktiska lekcija tiem, kuri ikdienā vēlas sadarboties ar trešajām pusēm – PR aģentūrām, māksliniekiem, tekstu rakstītājiem, fotogrāfiem, pasākumu organizētājiem u.c. palīgiem. Kā izvēlēties, ar ko strādāt – draugiem, radiem, ieteiktiem cilvēkiem vai redzētiem darbiem? Kā tikt pie profesionāļiem un kā sadarboties ar viņiem, lai par atvēlētajiem līdzekļiem sasniegtu vislabāko rezultātu? Konkursu sludināšana un iepirkuma rakstīšana. Atšķirības darbā ar reklāmas un sabiedrisko attiecību aģentūru.

7. lekcija. Iekšējā komunikācija

19. novembrī, plkst. 18.30 Birojnīcā, Berga bazārā
Mēs dzīvojam laikā, kad demogrāfiskie procesi Latvijā ietekmē uzņēmumu, organizāciju un valsts iestāžu darba spēku un nākotnē tā trūkums būs viens no aktuālākajiem jautājumiem ne tikai šeit, bet visā Eiropā. Vienlaikus cilvēku uzmanība ir izkliedēta, tāpēc, intuitīvi sargādamies, viņi arvien vairāk paļaujas uz savu mikrovidi – valdošo noskaņojumu, sarunām, baumām. Kā darba vietu, kurā cilvēki pavada savu ilgāko dzīves laiku, veidot par savu mediju?

8. lekcija. Sociālie tīkli

26. novembrī, plkst. 18.30 Birojnīcā, Berga bazārā
Pavisam godīgi - kāpēc komunicēt sociālajos tīklos? Mode vai iespēja? Dažas svarīgas lietas, lai virtuālajā realitātē neiztērētu reālu naudu par nereālām cerībām, kā arī būtiskākie pieturas un atskaites punkti sociālo tīklu stratēģijā.